Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Luumetastaaseja ilman rintasyöpää
Moi!Mulla ei tuo ca 15-3 ole ollut koskaan koholla, eli se markkeri ei ole mulla käytössä hoitovasteitten seurannassa. Tai kyllä se silloin tällöin otetaan, mutta ei ole vielä heilahtanut minnekkään.
Afos oli mulla koholla silloin, kun laitettiin luustokarttaan ja maksan uä:n. Se on nyt laskenut normaali ihmisten tasolle, joten kertoo hyvästä hoitovasteesta.
Mulla meinaa kipuilla tuo oikean lonkan ja sääriluun liittymäkohta(eli nivel kai)ja oikea jalka puutuu. Hetken, kun huilaan, pystyn pari kolme askelta ottaa ihan tavallisesti ja sitten vihlominen ja puutuminen alkaa. Yöllä en pysty sillä kyljellä nukkumaan, vaikka taisin kehua patjaa, että saa nukuttua miten vaan..viime yönä se ei onnistunut. Muuten patja hyvä juttu!!
Siellä mulla on ollut etiäisiä ja aloin miettiä, että sinne asti ei kerroskuvattu. Kuvaukset päättyivät alavatsaan..
Tätä aioin kysyäkkin tänään lääkäriltä ennen sytoja, mutta täytyy kysyä sitten maanantaina. Eli mitä siellä on tapahtunut, onko metarirypäs haurastuttanut luunpään tollaseksi kipuilevaksi.
Aurinkoista päivää sinulle ja pidän sormet ja varpaat pystyssä, että saat pikaisesti Bondronaatin, se kyllä auttaa kipuihin!
Julia
- Re: Luumetastaaseja ilman rintasyöpääjulia