Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Luumetastaaseja ilman rintasyöpää
Hei vaan! Olen helmikuu, joka alunalkaen laitoin tämän keskustelun käyntiin. Itseltäni löydettiin luumetastaaseja ilman primäärikasvainta. Olen ollut juuri tuossa Taxol hoidossa, nyt alkoi 7. hoitosykli. En ole saanut luukipuihin muuta kuin kipulääkkeitä. Täältä meidän piiristä ei lähetetä kipusädehoitoihin Kuopioon, kun se maksaa.Niin äitisi tilanteesta, varmasti hoitosuunnitelma on aivan oikea. Taxol hoidosta tulee sivuoireita: pahoinvointi, ummetus!!!hoitakaa ajoissa, kipuja kauttaaltaan kehossa kulkevina jaksoina, hiukset lähtee.. mutta ne kannattanee äitisi ja minun kestää. Itse olin samassa kunnossa varmasti helmikuun tienoilla ja olin myös "pönttö sekaisin" kipulääkityksestä. Sain Oxycontinia, Oxynormia, Arcoxiaa ja Lyricaa. Yritin syödä niitä kunnes lapseni sanoivat, että en ole lainkaan reaaliajassa ja normaali. Jätin kaikki mömmöt pois ja nyt syön erään lääkärin suosituksesta vain Burana600+Panacod yhtäaikaa ja parhaiten tehoaa luukipuihin,
mutta niitäkin pitää syödä säännöllisesti.Sitten hommasin jo sairaalassa ollessani Efexor-mielialalääkettä ja varmasti se on myös vaikuttanut mielialaani kohentavasti. Puhu äitisi puolesta tilanteesta hoitajille ja lääkäreille. Äitisi pulmat eivät varmaan sairaalahoidossa tule esiin niin hyvin kuin omainen huomaa ja näkee. Kaikkea hyvää teille molemmille - voimia ja enkeleitä matkallenne toivottaA HELMIKUU
- Re: Luumetastaaseja ilman rintasyöpäähelmikuu