Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Luumetastaaseja ilman rintasyöpää
Hei vielä!Onpas kummallinen juttu, kun eivät ole aloittaneet hoitoja kipusädetyksellä. Sillä multa saatiin pahimmat kivut pois ja pääsin taas pikkuhiljaa liikkumaan. Olin ihan konttaus/ryömimiskunnossa tammikuussa. Mutta sädetys ehkä voi olla sulla vuorossa sitten, kun konrolloidaan tilannetta. Sädettähän ei anneta kuitenkaan yhtäaikaa sytojen kanssa.
Mitä särkkäreitä syöt? Saatko niistä avun. Mulle lääkäri sanoi, että särkkäri pitää ottaa ennen kuin kipu tulee päälle, muuten se ei auta. No kipuhan oli silloin koko ajan päällä, joten vedin aika annoksia särkkäreitä, Panadol 1000mgX3/Panacod 500mgx6 ja Ibuxin 600 mgX3.
Tällä hetkellä pärjään pelkällä panadolilla.
Mulle soitettiin tänään apuvälinekeskuksesta. Olen pyytänyt pehmeämpää patjaa apuvälineeksi ja he toimittavat sen nyt perjantaina. On ilm vaahtogeelipatja 13 cm paksu. Toivottavasti auttaa yöuniin ja vähentää kipuja, niin ainakin hoitaja lupasi.
Paljon lämpimiä ajatuksia sinulle!!
Julia
- Re: Luumetastaaseja ilman rintasyöpääjulia