Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Luumetastaaseja ilman rintasyöpää

Vielä myöhäinen tervehdys!

Toi kipupäiväkirja on hyvä. Se on hyvä lääkäriä varten ja lisäksi varmaan vielä itsellesikin. Sitä on niin kärsimätön toipumisen suhteen, että on aina välillä hyvä varmistaa, miltä on tuntunut sairauden eri vaiheissa.

Minä olen ottanut nyt 5kk Imovanea nukahtamiseen. Tramalin kanssa sitä ei saanut ottaa, mutta Buranan kanssa kylläkin. Imovanen avulla nukun ihan hyvin. Uskon, että tarvitsen kunnon yöunen toipumiseen. Imovanehan ei ole mikään raskaansarjan lääke, mutta lääkärikin tuumasi, että se antaa minulle luottamuksen nukahtamiseen ja sitten tosiaan nukunkin ihan kunnolla 8-9h yössä. Puhu Helmikuu lääkärille myös nukkumisestasi, voimia tarvitaan.

Miten Julia, onko sinulla ollut kipuja juuri metaripaikoissa? Minulla vihloo vasemmalta alimpia kylkiluita, vaikka siellä ei ole mitään. Juuri 8.rintanikamasta menee hermot kylkiin, joten selän metari tuntuu terveessä kohdassa. Pahimpaan aikaan selkäkin oli kipeä juuri siitä huonosta kohdasta, nyt lähinnä selkälihaksia särkee ja luultavasti siitä puolen vuoden makaamisesta. Toivottavasti uusi patjasi antaa sinulle kivuttoman yöunen <3

Rauhallista yötä,
toivoo Santeri
santeri | 17.5.2007 klo 23:11:27