Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: tamofen
Itse olen käyttänyt Vagifemiä jo muutaman vuoden, kunnes minulla todettiin aggressiivinen rintasyöpä. En luota näiden ns."paikallisten estrogeenien" haitattomuuteen enää pätkääkään. Tuolta verkkoklinikalta huomasin, että niiden käyttösuosituksiin onkin tullut rajoituksia ainakin ilmeisesti rintasyövän sairastaneiden kohdalla. En uskalla edes ajatella sellaista vaihtoehtoa, että syövälläni ja Vagifemillä voisi olla jokin yhteys. Ajallisesti niin sopisi olevan. Erittäin vihaiseksi tulisin, mikäli tämä aine olisi aiheuttanut kaikki nämä kärsimykset. Toivottavasti näin ei ole. Vagifemiä kun lähes joka gynekologi terveyskeskuslääkäreistä puhumattakaan on suositellut kuivuuteen. Ja minä kun en koskaan ymmärtänyt saavani hormonikorvaushoitoa käyttäessäni näitä. Kuulemma olivat vain paikallisia. No nämä ovat vain arveluja, kun koko sairaus ottaa päähän.
- tamofenMarjukka
- Re: tamofenHempukka
- Re: tamofenmervi
- Re: tamofenkukkamaaria
- Re: kukkamaariaOili
- Re: kukkamaariaeira
- Re: kukkamaariaeira
- Re: tamofenTiuhtiViuhti
- Re: tamofenMarjukka
- Re: tamofenmetro
- Re: tamofenmaija
- Re: tamofenHempukka