Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: tamofen
Moi! Minä olen käyttänyt Tamofenia jo 5 vuotta ja lopetan todennäköisesti tammikuussa 2007. Kuumia aaltoja on ollut tosi paljon. Se onkin ainoa sivuoire, ellei lasketa mukaan pientä painonnousua (8 kg). Tosin Tamofeni ei minun kohdallani ollut riittävän tehokas antiestrogeeni, koska kuukautiset olivat säännölliset vielä 3 vuoden käytön jälkeen. Sitten lisättiin lääkitystä, eli ruvettiin laittamaan 28 vrk:n välein Zoladex-implantti vatsanahkaan. Kuukautiset loppuivat kertaheitolla ja kuumat aallot lisääntyivät. Sen lisäksi tuli todella pahat unihäiriöt. Yhtäkään yötä en ole nukkunut normaalisti, aina tarvitaan pilleri tai sitten "yömyssy". Onneksi pari punkkulasillista riittää. Ei se kuitenkaan ihannetila ole, mutta pianhan tämä lääkitys loppuu, ja sitten toivon mukaan nukun taas ilman konsteja. Jos vaihdevuodet ovat tulleet, jatketaan lääkitystä jollain muulla, olen unohtanut jo sen lääkkeet nimen, mutta se kuulemma auttaa vain menopaussin jälkeen. Joten tässä sitä odotellaan menopaussia!!!!Terveisin Hempukka
- tamofenMarjukka
- Re: tamofenHempukka
- Re: tamofenmervi
- Re: tamofenkukkamaaria
- Re: kukkamaariaOili
- Re: kukkamaariaeira
- Re: kukkamaariaeira
- Re: tamofenTiuhtiViuhti
- Re: tamofenMarjukka
- Re: tamofenmetro
- Re: tamofenmaija
- Re: tamofenHempukka