Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: tamofen
Hei! Itse olen käyttänyt Ovestinia ja se on auttanut. Kaikki varsinaiset hormonilääkkeet, pillerit ja laastarit, ovat kuitenkin reseptilääkkeitä ja tätä Ovestenia saa ilman respetiä. Tästä syystä uskon sen vaikuttavan vain paikallisesti ja olevan näin ollen tutkittu juttu. Ymmärän kyllä hyvin, että senkin käyttäminen saattaa arveluttaa. Onneksi limakalvojen kuivuutta voi hoitaa myös muulla tavoin.Apteekin myymä Ceridal Lipolotion on tehokas öljymäinen "seos" kuiville limakalvoille, sitä käytän lisäksi. Kannattaa kokeilla!
Ketjussa joku kirjoitti, että on saanut koviin hikoiluihin reseptin ns. epilepsialääkkeeseen. Minulla on myös sellainen 'takataskussa', muistaakseni hinta on 60 euroa/100 kpl.
Jos joku on tämäntyyppistä lääkettä kokeillut, olisi kiva tietää, onko ollut minkäänlaista vaikutusta.
Aurinkoisia kesäpäiviä toivotellen!
- tamofenMarjukka
- Re: tamofenHempukka
- Re: tamofenmervi
- Re: tamofenkukkamaaria
- Re: kukkamaariaOili
- Re: kukkamaariaeira
- Re: kukkamaariaeira
- Re: tamofenTiuhtiViuhti
- Re: tamofenMarjukka
- Re: tamofenmetro
- Re: tamofenmaija