Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Viikonalkua siskot!
Heippa täältä Etelä-Lapistaja hyvän viikon alkua kaikille kanssakulkijoille.Minulla rintasyövästä tuli kaksi vuotta sitten etäpesäkkeitä maksaan.Kuudes "puhdas" vuosi oli juuri lopuillaan ja olin saamassa nk. terveen paperit.
Nyt olen ollut vuoden eläkkeellä,rapiasti viiskymppisenä. Sukelsin aika syvälle epätoivoon silloin kaks vuotta sitten. Ensimmäinen lapsenlapsi oli syntynyt jouluna, oli silloin 4kk. Nyt iloitsen jokaisesta päivästä,jonka saamme olla yhdessä.Yritän keskittyä elämään tässä päivässä, joskus se onnistuu paremmin, välliin huonommin.
Tällä hetkellä on vatsa täynnä perhosia ja jännittynyt fiilis, viimeisessä datortomografiissa oli jotain pieniä muutoksia.Torstaina pääsen lääkärini vastaanotolle ja kuulen muuttuuko hoito jollain tapaa ja mitä nämä muutokset oikein merkitsevät.
Minusta tähän henkiseen voimisteluun ei kans totu ikinä,kun yrittää pitää pakettia kasassa aina 3 kuukauden välein.Mulla on kontrollit 3 kk välein, verikokeet, röntgentutkimus ja sydämen ultra. Herceptin-hoitoa saan joka 3. viikko.
Puran tätä jännitystä ulkoilemalla, sauvakävelen ja käytän tuttavani koiraa lenkillä.Itselle en tohdi enää koiraa ottaa, jos vaikka en pystyisikään pitämään siitä tarpeeksi hyvin huolta.Lisäksi maalaan posliinia ja ompelen aina kun saan kipinän påälle.
Manssi
- Viikonalkua siskot!kevätmieli
- Re: Viikonalkua siskot!lillukka
- Re: Viikonalkua siskot!santeri
- Re: Viikonalkua siskot!kesän lapsi
- Re: Viikonalkua siskot!Sartsa
- Re: Viikonalkua siskot!Kehäkukka
- Re: Viikonalkua siskot!Marita
- Re: Viikonalkua siskot!Marita
- Re: Viikonalkua siskot!Manssi
- Re: Viikonalkua siskot!tautinen
- Re: Viikonalkua siskot!tautinen