Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Viikonalkua siskot!
Täällä yksi riipuvainen Pohjois-Pohjanmaalta. Vettä vihmoo täälläkin. Oli jotenkn veltto päivä. Onneksi naapuri nykäisi minut lenkille, ja virkistyin paistamaan lettuja perheelle iltapalaksi. Mikäs se on maha täynnä naputella.Ikävä, että niin monella on pahoinvointia ja äklötystä menossa. En tiedä Aloxin hintaa, mutta vaikka olisi kalliskin lääke, sitä pitäisi saada tasapuolisesti ympäri maata. Voittaa Kytrilin, ja on lisäksi pitkävaikutteinen. Sekin kovettaa mahaa. Minulla ei toimi vieläkään kunnolla, vaikka viimeisestä sytosta on melkein kaksi viikkoa.
Päähän pukkaa terävää sänkeä. Saas nähdä, millasen tukan muori saa. Olen kyllä niin sinut peruukin kanssa, että voisin pitää jatkossa peruukkia työlookina ja kotona lyhyttä tukkaa. Voihan nämä ajatukset taas muuttua, kun seuraava helleaalto pyyhkäisee.
Onko Kevätmieli unohtunut vällyjen alle? Herätys, alkaa olla iltakahvin aika. Vai onko ollut luovuuden ja kädentaitojen päivä?
Miten muuten pärjäätte kuumien aaltojen kanssa? Minulla ne pyyhkäisee aina aamuyöstä. Ensin herään, ja sitten tulee ensimmäinen . Peitto pois. Kun olen nukahtamaisillani, palelee.
Kohta tulee uusi aalto, peitto pois jne.
- Viikonalkua siskot!kevätmieli
- Re: Viikonalkua siskot!lillukka
- Re: Viikonalkua siskot!santeri
- Re: Viikonalkua siskot!kesän lapsi
- Re: Viikonalkua siskot!Sartsa
- Re: Viikonalkua siskot!Kehäkukka
- Re: Viikonalkua siskot!Marita
- Re: Viikonalkua siskot!Marita
- Re: Viikonalkua siskot!Manssi
- Re: Viikonalkua siskot!tautinen
- Re: Viikonalkua siskot!tautinen
- Re: Viikonalkua siskot!kevätmieli