Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Viikonalkua siskot!
Hei Meri64,en ole saanut neulasta, ei sitä ole ehdotettu, en tiedä miksi. Vikasta taxosta kun olin sairaalassa 5 pv antibioottitipassa kun neutro huiteli liki nollassa kysyin sitä osastolla kiertävältä lääkäriltä eikä hän suositellut sitä enää siinä vaiheessa. No sitten en enää muistanut ottaa asiaa puheeksi oman lääkärini kanssa eikä hän sitä ottanut puheeksi, pitäisikin seuraavalla kerralla kysellä miksi ei. Mutta kuten olen todennut niin eihän näiden asioiden valvonta pitäisi olla potilaan harteilla vaan lääkäreiden - kyllä on liukuhihnaolo kun mitään mitä ehdotat ei oikein mene läpi ja jotain mitä lääkärin pitäisi ehdottaa ja jää itseltä kysymättä tuleekin komeasti sivuutettua.
Rehellisesti sanottuna minulla oli aika väsynyt olo sen puhelun jälkeen kun yritin itselleni Aloxia saada, ei meinaa voimat riittää näihin "ylimääräisiin" taisteluihin.
Tänään en huomannut hemoglobiinia kysyä, 1½ viikkoa sitten se oli 95 ja kyselin hoitajalta EPOsta josta olin muuta kautta kuullut (jälleen vertaistuki) mutta hoitajakaan ei oikein innostunut, lupasi toki lääkäriltä kysyä mutta koska en jälleen kerran muistanut itse sitä ottaa eille tuli asia sivuutettua. Sen verran väsy olen ollut ettei varmaan kovin korkea ole sekään arvo. Toki neutropenia myös pistää naisen melko nöyräksi...
Täytyykin laittaa uusi kysely tänne palstalle liittyen noihin pahoinvointilääke-coctaileihin joita jotkut ovat menestyksekkäästi nauttineet! Joten I'll be back!;)
- Viikonalkua siskot!kevätmieli
- Re: Viikonalkua siskot!lillukka
- Re: Viikonalkua siskot!santeri
- Re: Viikonalkua siskot!kesän lapsi
- Re: Viikonalkua siskot!Sartsa
- Re: Viikonalkua siskot!Kehäkukka
- Re: Viikonalkua siskot!Marita
- Re: Viikonalkua siskot!Marita
- Re: Viikonalkua siskot!Manssi
- Re: Viikonalkua siskot!tautinen
- Re: Viikonalkua siskot!tautinen
- Re: Viikonalkua siskot!kevätmieli