Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Viikonalkua siskot!

Sateista päivää etelästä! Päiväkahvit menossa..
Olen ollut nettipimennossa viikonlopun, mutta nyt ollaan muutettu ja netti toimii taas. On se kyllä kurjaa, kun ei pääse lueskelemaan teidän kuulumisianne. Riippuvainen olen.. :))

Olin tänään sädehoidon suunnittelussa. Todella mukava lääkäri oli onneksi, tutki ja kyseli kuulumisia. Tuli taas positiivinen olo, taistelumieli. Sitten otettiin TT-kuvaus ja tatuoitiin 4 pistettä ihoon. Oli muuten kipeän tuntuinen paikka tossa edessä rintakehällä. Eipä tee mieli mennä huvikseen tatuoitavaksi. Mulla sädetetään kainalo ja rintakehää aika ylhäältäkin. Eli voi olla odotettavissa jonkunlaisia keuhko-ongelmia (pneumoniitti) tai kurkkukipua. Ensi perjantaina otetaan labrat ja EKG, sitten simulaatio-hoito. Vapun jälkeen alkaa sitten tositoimet.

Oli aika rankka viikonloppu, muutto on näillä voimilla aika raskasta. Kaaos on kämpässä, pahvilaatikoita ympäriinsä. Mutta ei stressiä, pikku hiljaa puretaan. Osa kaapeistakin puuttuu vielä, huomenna on tulossa asentaja.

Mukavaa viikon alkua kaikille! Ja tsemppiä hoitoihin meneville ja niistä toipuville.

mimi
mimi | 23.4.2007 klo 15:00:19