Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Viikonalkua siskot!

Etelä-Pohjanmaa ilmoittautuu!!

Huomenta ystäväiset, onko aamukaffet jo otettu pois pöydästä?

Mun olo on hyvä, oli koko viikonlopun. Eli perjantain pitkä huilaus lääkärireissun jälkeen varmasti auttoi asiaa. Nyt täytyy itse ymmärtää, että jos on väsynyt, on pistettävä pötkölleen, ei auta mikään!

Olen tässä ajatellut alkuvuotta ja fiiliksiä. Ensin diagnoosin kuulemisen ja kipujen keskellä olin aivan masentunut ja varma, että olen kuolemassa. Päivät olivat synkkiä, niinkuin sumuverhon takaa katselin ohikiitävää elämää.
Kun hoidot alkoivat ja kivut väistyivät, olin niiiin onnellinen ja ajattelin ja elin miljoonaa, kuin tehden kiireellä asioita, että ehdin vaan tehdä mahdollisimman paljon. En halunnut yhtään huilata, ettei päivän kalliit hetket menisi haaskeelle.
Nyt tuntuu, että olen siirtynyt seesteisempään vaiheeseen. Uskallan mennä päivällä pötkölle pelkäämättä sitä, että tuhlaan kalliita elin minuutteja. Voin istahtaa lukemaan kirjaa, vaikka tiskit odottavat koneeseen laittoa. Voin tehdä savitöitä ja laittaa lounaaksi vaikka kaurapuuroa, jos siltä tuntuu ja kattaa savityövälineitten sekaan astiat.
Tämä vaihe tuntuu hyvältä=)

Tällä viikollahan mulla onkin taas hoidot, huomenna verikokeet ja torstaina Taxo. Mikäs siinä, toivon vaan että valkosolut olisivat pysyneet niin korkealla, ettei tarvitsisi pistää Neulasta.
Hyvää päivän alkua kaikille. Toivottavasti tautiselta ovat inhot vieraat lähteneet!!

Halauksin Julia
julia | 23.4.2007 klo 10:28:57