Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Viikonalkua siskot!
Puolipilvistä aamupäivää kaikille! Tulin juuri sairaalasta. Kävin ensin labroissa huomista kolmatta taxoa varten. Sitten menin sydänlääkärin vastaanotolle, kun minulta otettiin viikko sitten se sydämen gammakuvaus ja nyt hän sitten otti vielä sydämen ultraäänen. Kunnossa oli kuulemma kaikki. Sydämen pumppausteho 59 %, mikä kuulemma on normaali. Onneksi oli tuo sydänparka kunnossa. On se niin koville joutunut sekä henkisesti että fyysisesti.Minulla myös kolmen viikon kuluttua eka CEF. Nyt jo jännittää se mahdollinen pahoinvointi. Tästä taxostahan ei ole tullut mitään pahoinvointeja, mutta kyllä tämä ummetus ja ripuli vuoronperään aika kurjia on,joita olen saanut. Kyllä se näköjään tuo suolentoiminta on ihmiselle tärkeä. Nyt sen huomaa, kun ei pelaa kunnolla.
Joko naiset olette haravoineet pihanne? Minulla rupesi käsi oikuttelemaan heti kun vähän haravoin. En tiedä uskaltaako tuota enää tehdäkään. Hyvää liikuntaahan siinä saisi.
Lähden tästä ruoan laittoon. Ukko tulee muutaman tunnin kuluttua.
Hyvät jatkot kaikille:))
- Viikonalkua siskot!kevätmieli
- Re: Viikonalkua siskot!lillukka
- Re: Viikonalkua siskot!santeri
- Re: Viikonalkua siskot!kesän lapsi
- Re: Viikonalkua siskot!Sartsa
- Re: Viikonalkua siskot!Kehäkukka
- Re: Viikonalkua siskot!Marita
- Re: Viikonalkua siskot!Marita
- Re: Viikonalkua siskot!Manssi
- Re: Viikonalkua siskot!tautinen
- Re: Viikonalkua siskot!tautinen