Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: muita, joilla on inflammatorinen rintasyöpä?

Hei, sinun viestiisi samanlaisesta syöpätyypistä ei vielä ainakaan kukaan ole reagoinut. Ajattelin vastata, vaikka minulta leikattiin se yleisin, duktaalinen rintasyöpä.

Yhteistä löytyikin sitten toi sun muu teksti. Minä olen 40v kolmen lapsen äiti myös pääkaupunkiseudulta. Lapset: pojat 12v ja 9v sekä tyttö 3v. Minä sain ensimmäisen taxotere-sytostaattini 14.6. Meillä näyttäisi olevan aika sama hoitoaikataulu. Kun sinulla on ollut perjantai tipustus päivä, niin siirtyykö nyt juhannuksen takia maananaille. Maanantaina minulla siis kolmas taxotere ja sitten vaihtuukin CEF:ksi. Mitä sytostaattia sinä saat?

Hyvä kun olet päässyt hoitoputkeen noin nopeasti. Ilmeisesti sinua ei ole leikattu vielä tai onhan tämä inflammatorinen leikattavissa? Täällä palstalla on joku muukin joka on saanut ensin sytostaatteja ja sitten vasta leikataan, mutta en muista nimimerkkiä, enkä tiedä syytä.

Terveisin
MeriTuuli
MeriTuuli | 18.6.2007 klo 21:09:36