Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: muita, joilla on inflammatorinen rintasyöpä?

Hei MeriTuuli ja Karhutar! Kiitokset vastauksistanne, tuntuu ihanalta, kun ei tarvitse piehtaroida asian kanssa yksin vaan saa myös täällä netissä tukea ja lämpimiä ajatuksia.

Minulle annettiin ensin taxotere ja näillä näkymin edessä on vielä kaksi samanlaista satsia, minkä jälkeen on vuorossa on kolme CEF-kertaa. Hoitojen väli on aina kolme viikkoa, joten näillä näkymillä sytoja tulee n. lokakuun puoleen väliin saakka, ilmeisesti aina perjantaisin. Sen jälkeen, jos kaikki menee laskelmien mukaan, leikataan. Ja sen jälkeen tulee kuulemma vielä lisää hoitoja... Mutta tulkoon vaan, kunhan lopputulos on haluttu!Eli kyllä tämä voidaan leikata, mutta vasta kun se on saatu sytoilla kuriin, muuten on vaarana se, että se räjähtää käsiin ja leviää villisti. Huomenna ja ylihuomenna on edessä vartalon tt-kuvaus ja luustokartoitus ja täytyy myöntää, että niiden tulos pelottaa...

Miten olette muuten puhuneet aiheesta lapsillenne ja miten he ovat reagoineet? Meillä on kolme poikaa, 2-, melkein 7- ja 9 vuotiaat. Kerroin heille, että minulla on rinnassa möykky ja että sitä pitää hoitaa lääkkeillä, jotka väsyttävät minua kovasti ja saavat vaikuttamaan sairaammalta, mutta oikeasti kuitenkin parantavat. Tähän mennessä kaikki on mennyt varsin ok, koska mieheni on koti-isä ja äitini asuu aivan naapurissa. Pelottaa kuitenkin miten lapset jaksavat tämän pitkän ruopeaman, kun itselläkin rohkeus meinaa loppua sitä ajatellessa. Onneksi pojat tuovat joka päivä myös iloa ja yllätyksiä elämään ja saavat yrittämään vielä enemmän.
gordita | 19.6.2007 klo 16:03:32