Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Tramin jälkeen
Hei Gini!Tarinasi on aikamääriä myöten lähes sama kuin minulla. Kesäkuun alussa kävin mammografiassa ja elokuun alussa lisätutkimuksissa. Loman sain onneksi viettää rauhassa, vaikka asia jäytikin jossain sivuraiteella. Minut leikattiin Naistenklinikalla 29.8. Minultakin löytyi mikrokalkkia, jonka sisällä oli mikroskooppisen pieni esiaste. Koko rinta poistettiin ja kainalo tyhjennettiin, sieltä ei löytynyt onneksi mitään. Hoitojakaan ei tullut. Olin tämän uutisen jälkeen kuin lottovoiton saanut.
Sitä jäin ihmettelemään, että miten sait Tramin saman tien? Yritin itse ensin saada uuden rinnan samassa leikkauksessa, mutta ensin piti tietää tuleeko hoitoja. Sen jälkeen yritin päästä Tram-jonoon nyt heti, mutta sekään ei onnistunut. Vasta ensi syksynä palataan asiaan.
Nyt on tietenkin hirveä huoli toisesta rinnasta. Mammografiassa käynti kiellettiin ehdottomasti tällä välillä. Mikrokalkit eivät valitettavasti tunnustelemalla eikä ultraäänessä paljastu. Saakohan vatsasta hätätilanteessa kaksi rintaa?
Tigerlily
- Tramin jälkeenGini
- Re: Tramin jälkeenMillis
- Re: Tramin jälkeenLumikide
- Re: Tramin jälkeenMillis
- Re: Tramin jälkeenTigerlily
- Re: Tramin jälkeeniirisrukka
- Re: Tramin jälkeenTigerlily