Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Tramin jälkeen
Hei.Kaikki jotenkin todentuu,kun sen näkee "painettuna".Perhe ja ystävät ovat olleet tästä kaikesta enemmän järkyttyneitä kun minä itse, kun tämän kaiken keskellä elää se ei tunnu niin kamalalta. Vaikka sitähän se sairaus aina on. Minä kyllä tunnen olevani onnekas, en tarvinnut mitään hoitoa, koska mulla oli vasta esiaste ja koko rinta poistettiin eikä imusolmukkeissakaan mitään löytynyt. Nyt vain täytyy toivoa että toinen rinta säilyy.Elämä on kummallista, parhaalta kaveriltani löydettiin syöpä toukokuussa ja minä sitten tietysti tutkimuksiin heti perässä ja tässä ollaan. Oikeastaan kaverini pelasti henkeni. Ja mikä koomisinta, olin Naikkarilla samassa huoneessa ja jopa samassa vuoteessa kun kaverini, että näin se kohtalo meitä kuljettaa. Mutta niinkuin sanoit tuosta psyykkeestä, se tosiaan reagoi asioihin jälkikäteen. Vasta nyt alan ymmärtää millaisessa pyörityksessä meni viime kesä, mutta vauh, ensi kesä on taatusti paljon parempi.Gini- Tramin jälkeenGini
- Re: Tramin jälkeenMillis
- Re: Tramin jälkeenLumikide
- Re: Tramin jälkeenGini
- Re: Tramin jälkeenMillis
- Re: Tramin jälkeenTigerlily
- Re: Tramin jälkeeniirisrukka
- Re: Tramin jälkeenTigerlily