Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Tramin jälkeen
Huomenta Tigerlily ja hyvää alkanutta viikkoa. Meillä on tosiaan kesä mennyt samoissa merkeissä, lie vaikka oltaisiin jossain törmättykin. En osaa sanoa miksi et tramia heti saanut. Multahan poistettiin ensin vain osa rinnasta, joka tutkimuksen jälkeen ei riittänyt ja mulle luvattiin uusi rinta kun olin tuloksia Naikkarilla kuulemassa kaksi viikkoa ekan leikkauksen jälkeen. Lääkäri ilmoitti, että rinta on poistettava ja samaan hengenvetoon kysyi, että haluanko uuden. Siellä oli jo silloin plastiikka kirurgi paikalla valmiina arvioimassa onnistuuko rinnan teko eli suomeksi sanottua, onko riittävän iso vatsamakkara. Eikö sinulta tutkittu vartijaimusolmukkeita? Mulle tutkimus tehtiin ja kainalo oli puhdas, joten säästyin kainalon tyhjennykseltä, joka mulle oli kuin lottovoitto. Ensimmäinen kysymys oli kun nukutuksesta heräsin, että säästyikö kainalo? Toivon todella, että saat oman rintasi nopeasti. Se oli aika raskasta aikaa ja kivuliastakin, mutta en kadu sen mankelin läpi käyntiä. Niinkuin olen monta kertaa sanonut, mielestäni pääsin kaiken kaikkiaan helpolla, se kaikki on takanapäin. Mutta niin kuin sanoit, toinen rinta huolettaa, mutta yritän elää niin, että en sillä ajatuksella itseäni kiusaisi. Ja toden totta, en tiedä riittäisikö tuosta vatsasta vielä aineksia toiseen rintaan, en tiedä onko se edes mahdollista, mutta selässä riittää nahkaa, täytyy vain lihottaa itseään ensin:)Tunnelmallista Joulun odotusta kaikille. Gini
- Tramin jälkeenGini
- Re: Tramin jälkeenMillis
- Re: Tramin jälkeenLumikide
- Re: Tramin jälkeenMillis
- Re: Tramin jälkeenTigerlily
- Re: Tramin jälkeenGini
- Re: Tramin jälkeeniirisrukka
- Re: Tramin jälkeenTigerlily