Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Tramin jälkeen

No, täällä taas ollaan. Aina jollakin olevinaan niin kiire, että! Mulla kiireet loppu 2.6. kun tulin ulos Keskuskadun mammomgrafiasta. Elämänarvot muuttui kertaheitolla. Tämä jonninjoutava A4-saasteen pyöritys on kyllä niin jonninjoutavaahumppaa kun vain voi olla. Mutta täytyyhän sitä syödäkin, joten täällä on tänään oltu jo tasan kuukausi sairasloman jälkeen. Niin, kirjoitit ”muuten on mukavaa, kun on taas kaksi tisua”. Eli sinulle siis tehtiin myöhäisrekonstruktio? Mulla tämä pyöritys alkoi kesäkuun alussa kun mammossa löytyi kalkkia jossa syövän esiaste, osapoisto Naikkarilla heinäkuussa ja päättyi Töölöön 30.8. kun rinta poistettiin ja uusi rakennettiin tilalle. Päädyin uuteen rintaan siksi, että ajattelin silikonin kanssa ”pelaamisen” hankalaksi (mulla on jo silmälasitkin hukassa joka aamu, niin siihen sitte vielä tissin haku päälleJ) en niinkään ulkonäön vuoksi. Uutta nänniä en meinaa laitattaakaan, sehän on vain kuorrutusta. Pääasia että liivissä on jotain täytettä. Mitä sinä asiasta ajattelet? Olin oikeasti huolissani tuosta vatsan kovuudesta kun jo toivoisi että olisi normaali olo, niin mitähän sekin lienee? Leikkaus mulla meni ei niin hyvin, kesti lähes 8 tuntia. Jotain ongelmia oli, mutta tiedätkö mitä, en edes halua tietää mitä se oli. Pääasia että hengissä selvisin ja pääsin kotiin toipumaan. Miten olet ”sinut” roppasi kanssa? Suoraan sanottuna, minusta tuntuu aivan Frankensteinin morsiamelta, niin raadeltu ja ruma kroppani on, mutta se ei paljonkaan hetkauta. Olen jo neljäkasi, joten ulkonäköasiat ei enää ole päällimmäisenä. Mutta en haluaisi enää sairastaa, olla kipeänä, haluaisin aloittaa normaalit asiat kuten jumpat ja uinnit ja muut sellaiset asiat jotka on mulle tärkeitä. Kävelin sairauslomalla lähes joka päivä, mutta nyt töissä ollessa ei sitä energiaa sitten enää niin paljon vielä olekaan, joten se ihana sixbäggi joka oli vielä kuukausi sitten on alkanut pikkuhiljaa pullistua, vaikka syödä ei paljon voikaan kun vatsaa kiristää, mutta se liikunnan puutehan sen tekee. Anteeksti, mulla vähän ajatus nyt poukkoilee, mutta jos jaksat ja viitsit, olisi mukava jos vastaisit.terkuin Gini
Gini | 15.11.2006 klo 11:52:34