Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Rintasyöpä , miehen näkövinkkelistä

Minä jättäydyin pois tältä palstalta nyt, kun Tellme ilmaantui tänne takaisin. Koen edelleen hänen kummallisen itsepintaisuutensa ahdistavana. No, minulla on hoidot toistaiseksi ohi, voipi olla että ikuisesti ohi, jollei vuositarkastuksessa syksyllä todeta mitään. Minäkään en tätä palstaa nyt juuri enää tarvitse, vaikka jotenkin on tuntunut hyvältä seurailla keskustelua täällä ja vastaillakin ihmisten kysymyksiin siltä osin, kun olen pystynyt oman kokemukseni kautta. Silloin kun tänne palstalle tieni löydin rintasyöpädiagnoosin saatuani, tästä palstasta oli minulle NIIN suuri apu ja lohtu, että päätin silloin maksaa hyvän takaisin hyvällä ja antaa omaa apuani niille, jotka ovat samassa asemassa kuin minä olin silloin, kun kaikki oli vielä yhtä kaaosta mielessä. Mutta nyt siis jätän hyvästit tälle palstalle. Kiitos, kaikki naiset, jotka olette minua auttaneet. Ja tsemppiä ihan jokaiselle teille!
Janna61 | 30.6.2012 klo 20:37:27