Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Rintasyöpä , miehen näkövinkkelistä

Hei, On hyvä että meillä ihmisillä on erilaisia mielipiteitä. Jalat on kyllä minulla tukevasti maassa ja olen realisti ja ajattelen niin että on parempi tietää , kun olla hyväksymättä asiaa , ei se ole mikään salaisuus. Nettikirjoittelu niin ... siitäkin voidaan olla montaa eri mielipidettä. Täällä kumminkin tietääkseni (paitsi ylläpitäjä) ollaan anonyymeinä. Jos ja kun koit sen vain sinun tautina ,niin ajatteletko miltä se muista tuntuu, läheisistä , rakkaista ihmisistä , jos sinä vetäydyt kuoreen "tää on mun juttuni se ei kuulu muille" . Tähän minä kerran vielä sanoisin ,puhuminen auttaa. Anteeksi jos kirjoitukseni loukkaa sinua. Tämä on minun mielipiteeni, ja onneksi meillä on siihen vapaus tuoda se julki. Meitä on niin moneksi ei ole kahta samanlaista. Me ollaan uniikkeja kaikki.
dontTellme | 22.6.2012 klo 00:27:13