Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Rintasyöpä , miehen näkövinkkelistä
Heippa kaikille, nyt on yötön yö vietetty ja kohta käännytään kohti syksyä. No ei kumminkaan ihan vielä, onhan kesää vielä jäljellä.Haluan tuoda myös oman mielipiteeni tähän keskusteluun, sillä olen yksi niistä, joka koki epämiellyttävänä Tellmen kirjoittelun.
Tellme tuli sivustolle mukaan viime vuoden elokuussa.
Miehet voivat todellakin kirjoitella myös tälle sivustolle, sitä en vastusta. Miesten voi olla vaikeaa keskustella tämän laatuisesta sairaudesta toisten miesten kanssa ja tilanne on puolisolle varmasti tuskallinen. Tältä sivustolta aviopuoliso varmasti saa tietoa ja tukeakin, mutta...
Minulle tuli vahva tunne, että Tellme kirjoittaa sivustolle salassa vaimoltaan. Suurin osa kirjoittelua tapahtui aamuyön tunteina. Teksti loppui usein sanaan halataan...En voi tunteelleni mitään, mutta koin tämän jonkinlaisena tirkistelynä. Tällä sivustolla puhutaan hyvinkin intiimeistä asioista ja ne on tarkoitettu vain naiselta naiselle, vertaiselle.
Sivuston luonne muuttuu, jos joudumme pelkäämään, että meidän sairautta ja tuskaa käytetään hyväksi. Olen varma, että muutkin ahdistuneet ovat kokeneet asian samalla tavalla, mutta sitä ei vain ole aiemmin sanottu suoraan. Pyydän anteeksi niiltä, jotka pahastuvat mielipiteestäni ja tietenkin Tellmeltä. Hänen tarkoituksensa ei varmasti ollut loukata ketään, päinvastoin.
Terveisin Gugi53
- Rintasyöpä , miehen näkövinkkelistädontTellme
- Re: Rintasyöpä , miehen näkövinkkelistäSini-likka
- Re: Rintasyöpä , miehen näkövinkkelistäKatjuliini
- Re: Rintasyöpä , miehen näkövinkkelistädontTellme
- Re: Rintasyöpä , miehen näkövinkkelistästrawberry
- Re: Rintasyöpä , miehen näkövinkkelistägugi53