Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Rintasyöpä , miehen näkövinkkelistä
Hei, voi minua pökelöä kun en osaa artikuloida niin että minut ymmärrettäisiin. En todella ole näitä salaa kirjoitellut ,vaan yöllä minulla on aikaa. En tosiaan ymmärtänyt että joku kokee tän tirkistelyksi , ei tullu edes pieneen mieleeni, nyt ymmärrän. Anteeksi.Syöpä sanalla on sellainen kaiku joka ilmeisesti juontuu pitemmältä ajalta. 50 vuotta sitten se oli ihan muuta , nykyään se ei ole niin "kauhea" asia , tottakai tietysti vakava sairaus. Olen keskustellut sairaudesta sekä miesten että naisten kanssa ja molemmissa on , on ihmisiä jotka eivät osaa suhtautua siihen vaan kavahtavat asiaa, ja vaihtavat puheenaihetta. Toiset taas ovat hyvinkin kiinnostuneita ja haluavat tietää lisää asiasta , en nyt tällä tarkoita kehenkään henkilöön liittyvää keskustelua vaan yleisesti.Enkä puhu tästä palstasta kuin että netistä löytyy tietoa jos haluaa tietoa, itse silloin kun Vaimon sairaus tuli ilmi , elin suurten tunteiden vallassa ja tietämättömänä että mitäs nyt. Lähdin tiedon valtatielle , nettiin. Kai se sitten oli virhe , mutta olen oppinut paljon. Opi yksi asia päivässä niin olet vanhana viisas ,luin jostain. Hyvää Kesää Kaikille- Rintasyöpä , miehen näkövinkkelistädontTellme
- Re: Rintasyöpä , miehen näkövinkkelistäSini-likka
- Re: Rintasyöpä , miehen näkövinkkelistäKatjuliini
- Re: Rintasyöpä , miehen näkövinkkelistädontTellme
- Re: Rintasyöpä , miehen näkövinkkelistästrawberry