Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Edessä kohdun- ja munasarjojen poisto :-/

Tämän viikon perjantaina olis kuvaus edessä. Kävin eilen labrassa ja kysyin hoitajalta mitä verikokeita siellä nyt otetaan. Mm. syöpämarkkeri CA125 siellä oli listalla, lisäksi maksa-arvot, kreatiini ja jotain muuta. Viis putkea verta otettiin. Oon ollut jotenkin ihan tyynenä tän asian kanssa viime päivinä, mut jotenkin tuolla labrassa se taas jysähti, että mitä tässä voi olla edessä :-/...

Oon kuitenkin jo päättänyt, ettei tää oo syöpä ;)! Nyt kyl vaan ärsyttää, että verituloksethan kyllä valmistuu ennen mun ens viikon lääkärikäyntiä. Eli joku jossain tietää tuon CA125 arvon ennen mua! Eikös ne vois soittaa jos tulos on hyvä? Mut ei kait ne soita. Voisikohan sitä itse soittaa ja kysyä tuloksia? Vai kertooko ne niitä puhelimessa?

Tietty pelkkä tuo CA125 ei kerro koko totuutta, vaan lisäksi tarvitaan ne CT-kuvaukset ja lopullisen tiedon saa vissiin vasta leikkauksen jälkeen.

Ehkä huomaatte tän aika hermostuneen sävyn täs viestissä ;). Tosi vaikeeta olla ajattelematta asiaa. Tämän päivän aloitin lämpimällä vaahtokylvyllä, mikä teki hyvää :). Viikon päästä tiedän asiasta enemmän. Sairaan pitkä viikko edessä...

Kiitos viesteistänne <3!
SatuKuu | 27.11.2013 klo 09:40:17