Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Edessä kohdun- ja munasarjojen poisto :-/

Kiitos Minnalla viestistä! Kauhean kiva kun puhuin lääkärille tuosta hengästymisestä niin hän sanoi, että on mahdollisesti levinnyt keuhkoihin. Itse arvelin ("positiivisesti"), että vatsassa oleva neste painaisi palleaa niin lääkäri siihen, että joo voihan se niinkin olla... Toisaalta hänhän oli juuri nähnyt näkymän vatsassani niin kait hän perusti oman arvionsa siihen :(. Itse tietty vielä toivon, ettei tilanne olisi niin paha.

Tää odottaminen on niin hermoja raastavaa! Selvitin jo yksityisen CT-kuvauksen hinnan (sinne ois päässyt nopeempaa), eikä se ollut kovinkaan paljon, mutta lääkäri sanoi, ettei tämä muutamasta viikosta ole kiinni niin päätin odottaa TAYSsin kuvausta. Pää vaan hajoo... Ehkä mä nyt vielä sen viikon kestän (kuvaus siis ens viikon pe) ja nyt tulee luntakin niin se kohentaa mielialaa :).

Tsemppejä Minnalle sullekin kaikkeen!
SatuKuu | 21.11.2013 klo 09:27:57