Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: peruukki vai siilipää....
Terveisin Etelä-Suomesta.Minulla vielä hoidot ja hiusten lähdöt edessä. Yritän totutella ajatukseen lueskelemalla teidän fiilareita. Olen vajaan viikon vasta pyörinyt täällä "laataamon" sivuilla ja tosiaan olen jäänyt jo koukkuun. Olen saikulla edellisestä leikkauksesta (osapoisto+vartiat) ja uusi ensi ma (koko kainalo). Aamusella sitä jo ennen syömistä miettii, että mitäs niille naisille kuuluu.... pakko päästä lukemaan. Joskus tekis mieli jotenkin lohduttaa kipujen ja pahoin voinnin kynsissä taistelevia, mutta kun en oikein tiedä mitä voisin teille sanoa, muutakun, että mielessä olette illalla viimeisenä ja aamulla ensimmäsenä.
Pistin huivin päähän, osittain myötätunnosta ja osittain siksi, että parasta rueta totuttelemaan. Huivia olen aiemminkin tykännyt kesällä käyttää, kun en ole koskaan ollut lippis-tyttö. Joten sikäli, niitä kyllä löytyy, kun kaivan vain esille.
Minulla on lapset 12, 9 ja 3v. Kertokaa "lapselliset" kokemuksia, miten teidän lapset on reagoineet, kun äiti on niin heikossa kunnossa, oksentaa ja tukka lähtee.
Hei ja sit mua ei yhtään haittaa kirjoitusvirheet, ne on inhimillisiä, minäkin kirjoitan virheitä, ihan ilman sytojakin.
Mahdollisimman kivaa tiistaita kaikille
MeriTuuli 40v
- Re: peruukki vai siilipää....tautinen
- Re: peruukki vai siilipää....kevätmieli
- Re: peruukki vai siilipää....lillukka
- Re: peruukki vai siilipää....tautinen
- Re: peruukki vai siilipää....MeriTuuli
- Re: peruukki vai siilipää....kevätmieli
- Re: peruukki vai siilipää....MeriTuuli
- Re: Tuppulle.julia
- Julialle Tuppu
- Re: Tuppullejulia