Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: peruukki vai siilipää....
Nyt on tässä talossa jokaikinen lasi pesty, vessan ja eteisen peilejä myöden, ai että on ihana katsella päivää kirkkaiden ikkunoiden läpi. Täytyy sanoa, että saunan ikkunoiden pesusta on tainnut kyllä vierähtää kauemmin kuin vuosi..................Jaa että millä jaksaa? En minä tiedä? Energiseksi ihmiseksi ovat aina väittäneet, ei kai sitä sitten osaa vain olla, jos vain vähänkin tuntuu että jaksaa. Osaan minä sitten loikoakin, auringossa nauttia olostani, mutta kun nyt siitä makaamisesta tulee sairas olo. Joten makaan vain, jos en muuta jaksa :)
Nyt mun uus hieno limehuivi on hiestä märkä.. Vihreän teen ja kirjan ääreen hetkeksi ja vielä ulos, jäi se koira eilen keritsemättä, kun sainkin koko perheen houkuteltua iltalenkille.
Pyysin miestä tuomaan kaupungilta verhoilunpuhdistusainetta. Huomenna, jos olotila sallii, otan käsittelyyn olohuoneen sohvat. Joku salmiakkisormi on lähminyt ne täyteen likalänttejä. Eikä mulla ole ollut aikaa alkaa niitäkään putsaamaan, vaan nytpä on! On tästä sairaslomasta hyötyäkin, koti kuntoon!
Joskus ollaan puhuttu, että muutettaisiin vielä enemmän maalle, myytäisiin talo ja ostettaisiin sellainen vanha maatalon pihapiiri. Tänään mies yllättäen sanoi, että voitaisiin oikeastaan alkaa katselemaan sellaisia. Ensin vastasin, että eihän me nyt voida.. Täytyy katsoa ensin, miten tämä minun sairauteni menee.. Sitten tajusin, että jos ei me voida nyt, niin eihän me voida koskaan! Tajusin, etten halua antaa syövän tappaa unelmiani, enkä anna sen estää minua elämästä..
Mielikuviin alkoi juuri piirtyä se aurinkoinen pihapiiri, leppeä kesätuuli kasvoilla, iloisen kirjavat pyykit narulla ja elokuun vielä lämpimät illat, ohrapellon kultalatvat ja aamu-usva järven yllä...
- Re: peruukki vai siilipää....tautinen
- Re: peruukki vai siilipää....kevätmieli
- Re: peruukki vai siilipää....lillukka
- Re: peruukki vai siilipää....tautinen
- Re: peruukki vai siilipää....MeriTuuli
- Re: peruukki vai siilipää....kevätmieli
- Re: peruukki vai siilipää....MeriTuuli
- Re: Tuppulle.julia
- Julialle Tuppu
- Re: Tuppullejulia
- "leikkaussalihuivi"tools
- Re: peruukki vai siilipää....lillukka