Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: peruukki vai siilipää....
Joo, huivikauppaanhan se on tästä lähdettävä, en mä yhdellä jenkkihuivilla pärjää! Peruukkia en voi kuvitellakaan lämpimällä pitäväni, sen verran liikkuva ihminen olen (ainakin ollut, toivottavasti jaksan jatkossakin), että sehän uisi hiessä. Pidetään koreilukäytössä se vain :)Mulla on myös sellainen puolen sentin siili, korostuvasti takaraivolla. Otsa ja päälaki on aika harvaa piikkiä. Värikin siitä jäänteestä on lähtenyt. Saas nähdä minkä värisenä aikanaan kasvaa. Ripsiä irtoilee satunnaisesti, kulmat ovat onneksi edelleen tukevasti paikallaan. Ei kiinnosta ne tv-pöllö aurinkolasit, vaikka sinnehän sitä oisi hyvä naamioitua taakse koko kesäksi..
Energiaa.. Joo, pesen ne loput lasit tänään. Nivelsärky valvotti viime yön ja hikoilu ja vessareissut. En tajua mistä sitä nestettä oikein riittää? Toki juonkin, mutta silti, kolme neljä kertaa yössä pitää ravata pissalla!
Jotain kaukaisesti verta muistuttavaa valuu alapäästä, en tiedä onko mulla muka-menkat, vai vuotaako kohtu muuten vaan. Pitääpä mainita ennen seuraavaa sytoa. Kaikki on kuivaa, mikä ennen oli kosteaa. Johtuukohan tuo nivelkipukin siitä, että nivelnesteet kuivuu kasaan? Onneksi se on tällä kertaa siedettävää, ekan taxon aikana sekin oli tuskaista.
Kiloja kyllä varmasti tulisi todella helposti lisää, on niitä ehkä pari tullutkin, ellei tuo ole nesteturvotusta. Koitan syödä terveellisesti ja liikun minkä jaksan, mutta taitaa elimistö mennä niin sekaisin näistä myrkyistä, ettei painonnousulle mitään voi? Ehkä CEFin aikana ei sitten ruoka maistu ;)
Mukavaa tiistaita kaikille, täällä se valkeni harmaana. Hetki ohhoilua aamupalan päälle ja sitten ulos happea haukkaamaan!
- Re: peruukki vai siilipää....tautinen
- Re: peruukki vai siilipää....kevätmieli
- Re: peruukki vai siilipää....lillukka
- Re: peruukki vai siilipää....tautinen
- Re: peruukki vai siilipää....MeriTuuli
- Re: peruukki vai siilipää....kevätmieli
- Re: peruukki vai siilipää....MeriTuuli
- Re: Tuppulle.julia
- Julialle Tuppu
- Re: Tuppullejulia
- "leikkaussalihuivi"tools
- Re: peruukki vai siilipää....lillukka