Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Tamofen, hikipuuskat ja "pulmallinen Bellergal"

hei!

En ole aikoihin käynyt täällä mutta nyt satuin lukemaan viestejä ja ajattelin osallistua keskusteluun.
Olen syönyt Letrozole Sandoz nimistä hormonia nyt noin kolme kuukautta ja kuumia aaltoja tulee mutta ei kovin pahoja, univaikeuksia on jonkin verran mutta jos nukun yhtenä yönä todella huonosti, niin seuraavana iltana varmasti täytyy mennä aikaisemmin nukkumaan.

Heräilen pari kertaa yössä mutta alan jo siihen tottua. Tosin odotan aina viikonloppua, kun ei tarvitse herätä niin aikaisin töihin. Työt aloitin helmikuun puolessa välissä.

En syö mitään lääkkeitä unettomuuten enkä hikoiluun. Aamuisin olo on kyllä kankea mutta sekin helpottaa kun pääsee liikkeelle. Luin että jollain on mennyt makeanhimo, minulla ei ole valitettavasti sekään mennyt, painoa olisi kyllä hyvä saada alas mutta toivon että kevät ja liikunta auttaisi tuohon. Minä kun vihaan tätä kylmää ja lunta en ole tippaakaan talvi-ihminen. Herään horroksesta vasta kun räystäät alkaa tippua.

Mukavaa kevään odotusta ja voimia kaikille!!
Terkuin Anna52
Anna52 | 16.3.2013 klo 19:13:24