Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Tamofen, hikipuuskat ja "pulmallinen Bellergal"
Hei! Tamofenin aloittamisen myötä olen saanut tutustua kuumiin aaltoihin, joita tulee ihan riittävästi joka päivä. Mietin vaan, että ilman tamofeenejakin niitä varmaan iän puolesta olisi tullut. Vajaa kaksi vuotta sitten minulla oli kokeilussa Bellergal, enkä hyötynyt siitä mitenkään jajätinkin sen sitten pois. En käyttänyt kuin vajaa parisen viikkoa.
Nukkuminen on välillä kortilla, mutta kohdallani siihen on liittynyt myös
huolia ja stressiä, mikä osaltaan on kiihdyttänyt uniongelmaa. Viimeisestä Voi hyvin-lehdestä luin artikkelin, jossa puhuttiin lempeästä tavasta mennä unten maille. Siinä puhuttiin hengityksestä ja irtipäästämis-tekniikoista, ja siitä, että on tärkeää hyväksyä, että välillä nukkuu huonommin, ettei yritä väkisin nukahtaa.
Olen käyttänyt pienellä annoksella mirtatsapiinia ja circadinia (=melatoniini), ja viis veisaan niitten muista mahdollisista sivuvaikutuksista. Tärkeintä on, että niistä on ollut apua. Mirtatsapiinin aion jättää pian pois, ja siihen ei onneksi tuu riippuvuutta, samoin kuin melatoniininkin. Loppupeleissä uni kuitenkin on niin tärkeää, ja jos kärsii vielä pitkittyneestä uniongelmasta, niin mielestäni pienempi paha on joskus turvautua jopa roppeihin. Varsinkin jos niistä on apua.
Pärjäilemisiin, ja kevättä rintaan.
- Re: NukkuminenBente
- Re: LetrozoleBente
- Re: Tamofen, hikipuuskat ja "pulmallinen Bellergal"tuike
- Re: Nukkuminen Bente
- Re: Nukkuminen tuike
- Re: Nukkuminen Melodia
- Re: Nukkuminen helmiaino
- Re: Nukkuminen Bente
- Re: Nukkuminen tuike
- Re: Nukkuminen Melodia
- Re: Nukkuminen helmiaino