Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Tamofen, hikipuuskat ja "pulmallinen Bellergal"
Hei piikup, Bente ja muut kanssasisaret! Aloitin tänään Letrozolin syömisen. Aika näyttää, mitä "kivaa" se tuo mukanaan. Ergotamin syömistä olen vähentänyt niin, että olen viime viikon ottanut 2+1 ja tällä viikolla otan 1+1, ellei sitten lääkäri sano jotain muuta. Aion kysyä asiaa vielä hoitavalta lääkäriltä. Hän on kyllän eri lääkäri, joka minulle Ergotamin ja Letrozolin määräsi.Tälläkin palstalla oli kommentti siitä, että Tamofen ja Letrozol eivät lääkkeinä ole yks yhteen, elikä EHKÄ Ergotamia voisikin syödä Letrozol:n kanssa.
Minulla on sädetyskoneen huoltokatkoksen johdosta vapaapäivä sädetyksestä, mutta piipahdin antamassa verinäytteitä, kun näiden lihas- ja nivelsärkyjen, häntäluu mukaan lukien, takia pääsen/joudun TT- ja röntgenkuvauksiin.
Mietin tuossa verikokeista kotia ajellessani, että on tämä elämä mallillaan, kun verikokeissa käynti alkaa olla päivän kohokohta. Niin on jotenkin viime päivät olleet hällä väliä fiiliksellä.
Huomenna on uusi ja aurinkoinen päivä!
Uppe
- Re: NukkuminenBente
- Re: LetrozoleBente
- Re: Tamofen, hikipuuskat ja "pulmallinen Bellergal"Uppe
- Re: Nukkuminen Bente
- Re: Nukkuminen tuike
- Re: Nukkuminen Melodia
- Re: Nukkuminen helmiaino
- Re: Nukkuminen Bente
- Re: Nukkuminen tuike
- Re: Nukkuminen Melodia