Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Tamofen, hikipuuskat ja "pulmallinen Bellergal"

Onneksi olkoon, että olet selvinnyt ilman hikistä valvomista! Hyvä uni auttaa kestämään muut vaivat paremmin :)

Ruokavalio ja ravintoasiat kiinnostavat minua kovasti tämänkin taudin suhteen. Tämä kirja on alullaan:

http://www.gummerus.fi/page.asp?sivuID=280&component=/PublishDB/Kirjat_kirjaesittely.asp&recID=9132

Tamofenin positiivinen vaikutus on ollut makeanhimon totaalinen häipyminen! Jeee - oikein kuvottaa ajatus jostain "lohtupullasta", hyyyiiii!

Niinhän se on, että tieto voi lisätäkin tuskaa. Silmät ja korvat kiinni hoitoputkessa meno voi olla yhtä hyvä ratkaisu (kunhan ne silmät ei sitten aukea myöhemminkään) kuin aktiivinen tiedon hankinta ja yritys selviytyä paremmin tautiinsa tutustuen. Taikauskokin elämän kannattelijana voi toimia vallan mainiosti, mielen voima on niin suuri. Tutkimukset lumelääkkeiden ja -hoitojen vaikutuksista ovat uskomattomia.

Mutta taitaa olla niin kuin eräs lääkäri sanoi, ettei kukaan voi välittää sinusta ja hyvinvoinnistasi niin kuin sinä itse. Kukaan muu ei voi tietää milloin ja miten voit hyvin.

Kuten sanot, ei ole mukavaa jos tällaiset isot asiat ovat sen varassa mitä itse jaksaa kaivaa, ja vaikeiden asioiden tulkinnatkin voivat mennä maallikolta pahasti pieleen, joten keskusteleva asiantuntija (syöpälääkäri) olisi nyt se kullanarvoinen juttukaveri.
Bente | 15.3.2013 klo 14:09:18