Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Tamofen, hikipuuskat ja "pulmallinen Bellergal"
Olen syönyt Tamofenia nyt reilun kuukauden ja ainakin toistaiseksi säästynyt hikipuuskilta ja unettomuudelta.En tiedä onko sillä ollut osuutta asiaan että olen jo vuosia ollut VHH-ruokavaliolla.Sokeria ja vaaleita viljoja en syö lainkaan,perunaa ja riisiä syön jonkun verran mutta huomattavasti vähemmän kuin takavuosina.Kannattaa lukea asiasta löytyvää kirjallisuutta koska siellä kyllä mainitaan että tämä ruokavlio auttaisi mm. vaihdevuosivaivoihin.
Tähän asti ainoita oireita on ollut
-aamulla herään siihen kun jalkoja särkee.
-sama hällä väliä fiilis.Välillä tuntuu kun kuuntelen jonkun juttuja niin minulle kytkeytyy joku ihmeellinen toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos olotila.
-mikään ei huvita/kiinnosta/jaksa/halua/kykene.
-joskus teen yhtenä päivänä viikon kotityöt ja loput kuusi päivää lorvin.
Sairasloma loppuu huhtikuun puolivälissä että onneksi on vielä melkein kuukausi aikaa kerätä itseään kasaan.
Alkuperäiseen viestiin palatakseni minustakin on jotenkin karmeaa että joku lääke kumoaa toisen vaikutuksen.
Sekään ei ole mukavaa että joka asiasta pitäisi ottaa aina selvää vai lisääkö tieto sittenkin vaan tuskaa.
- Re: Tamofen, hikipuuskat ja "pulmallinen Bellergal"Kala62
- Re: NukkuminenBente
- Re: LetrozoleBente
- Re: Nukkuminen Bente
- Re: Nukkuminen tuike
- Re: Nukkuminen Melodia
- Re: Nukkuminen helmiaino
- Re: Nukkuminen Bente
- Re: Nukkuminen tuike
- Re: Nukkuminen Melodia
- Re: Nukkuminen helmiaino
- Re: Nukkuminen OMG