Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Tamofen, hikipuuskat ja "pulmallinen Bellergal"
Mä oon syönyt kanssa 2*2 tablettia Ergotamia sytohoitojen alusta alkaen ja mulle siitä on ollut apua. Sen määräsi syöpälääkäri, joka samalla käynnillä kertoi, että sytöjen ja säteiden jälkeen alkaa 5-vuoden Tamofen-kuuri + mahdollisesti sen jälkeen 2-3-vuoden aramitaasi.Jos Ergotam ja Tamofen ei sovi yhteen, niin eikö syöpälääkäri tiedä sitä, joka tarkoittaisi, että syöpälääkäri antaa vuoden reseptin lääkkeelle eli Ergolle, joka tulee myöhemmin kumoamaan toisen lääkkeen vaikutuksen ja vielä lääkkeen eli Tamon, jolla on suuri merkitys hoidossa.
Tamoja olen nyt ottanut 6 kertaa ja säteitä jäljellä 20 krt.
Kun luin tämän viestiketjun, laittoi ajattelemaan, että mitä tehdä eli tehdäkkö Uppet eli aloittaa vieroitus Ergosta... Voi kökkö. Olisi mukavaa, että voisi edes syöpälääkärin asiantuntemukseen luottaa eli että tämä tietäisi mihin lääkkeisiin antaa reseptin.
- Re: NukkuminenBente
- Re: LetrozoleBente
- Re: Tamofen, hikipuuskat ja "pulmallinen Bellergal"piikup
- Re: Nukkuminen Bente
- Re: Nukkuminen tuike
- Re: Nukkuminen Melodia
- Re: Nukkuminen helmiaino
- Re: Nukkuminen Bente
- Re: Nukkuminen tuike
- Re: Nukkuminen Melodia
- Re: Nukkuminen helmiaino
- Re: Nukkuminen OMG