Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Tänään lähti...

Onnea sytojen loppumisesta Josba. Mulla alkoi hiukset kasvaa vasta noin kuukausi viimeisestä tiputuksesta, mutta ei siinä mitään erityistä pyrähdystä ollut, cm/kk ovat kasvaneet. Joillakin alkaa hiukset kasvaa jo sytojen aikaan takasin, näin sädehoidossa käydessä naisen joilla oli hiukset jo ehtineet mukavaan mittaan säteiden loppuun mennessä, omat oli siinä vaiheessa vasta sentin sängellä. Mulla uudet hiukset on hieman kiharat ja hiuslaadultaan pehmeämmät kuin aikaisemmin.

Viime viikolla kävin leikkauttamassa ja värjäyttämässä hiukset, sytojen loppumisesta meni siihen 5 kk. Olisihan sitä voinut tietysti sitä sänkeäkin värjätä, mutta haluisin odottaa noin 4 cm mittaan hiukset, että saa edes jonkinmoista mallia aikaiseksi, ei tosin ollut mallinvalinnassa paljoa vaihtoehtoja.

Ja jos ei joku ole vielä käynyt tutustumassa naiseus elää mielessä -kampanjan netti sivuihin, niin suosittelen. Googlettamalla löytyy.

Hyvää syksyä kaikille! Olen yrittänyt irtautua näiltä sivuilta, mutta ei näytä onnistuvan.
Sartsa | 19.10.2007 klo 09:28:21