Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Tänään lähti...
hei KisuliiniOlen todellakin tehnyt tällä viikolla töitä. Pieni flunssakin iski, muttei sitä pelättyä kuumetta. Tänään vein lapset Tamisaareen uimaan, siellä on kiva uimahalli. Mentiin kahdella junalla, ja käytiin vielä ihan oikeassa kahvilassa. Oli kiva kävellä ympäri Tammisaarta ja leikkiä turistia. Kun en itse päässyt uimaan istuin ja kudoin pipoa. MUlla in iskenyt hirveä pipontekohimo, taitaa olla jo yhdeksäs.
Olo on ollut tosi hyvä, viikonlopusta asti, lukuunottamatta näitä flunssan oireita. Hirveä energia, ja innostus kaikenlaiseen, jopa normaalia pahempi meno päällä.. NYt vielä viikko tätä ja sitten seuraava annos! Oli tosi kummallista miten huonossa kunnossa olin viime viikolla ja sitten yhtäkkiä olin kuin uudestisyntynyt...
Hiuksia suren, mutta halusin itse päättää että se on nyt, enkä kitua hius kerrallaan. Kokeilin peruukkia ja perhe kehui melkein omien näköiseksi, ohuemmat vain. Huomasin että sisälläkin tarvitsen pipon päähän, tulee helposti kylmä kun on tottunut että on sellainen luonnon pipo aina päässä.
Toivottavasti sinäkin saat nauttia näistä hyvistä päivistä tässä välissä. Jaksaa sitten paremmin ne muutamat huonommatjos niitä tulee.
Ja nyt nukkumaan!!!
Tinttu
- Re: Hiustenlähtö Taxotere-hoidon aikanakevätmieli
- Re: Hiustenlähtö Taxotere-hoidon aikanapikkumyy-41
- Re: Hiustenlähtö Taxotere-hoidon aikanakevätmieli
- Re: Hiustenlähtö Taxotere-hoidon aikanakesän lapsi
- Huomenta Mimi ja Miu!tautinen
- Heippa Tautinen :)-miu-
- Tänään lähti...tinttu
- Re: Tänään lähti...Kisuliini