Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Hiustenlähtö Taxotere-hoidon aikana
Älähän huoli Josba, kyllä ne sun hiuksesi alkaa varmaan siitä harventua. Ei kaikki sivuoireet tule samassa järjestyksessä ja aikataulussa jokaiselle. Ole tyytyväinen vaan, jos et kerrasta menetä hiusiasi, ei tää kaljuna olokaan nyt niin mukavaa ole!Cefien seurauksena mulla ei ole kohta enää kulmakarvoja, kovin harvaksi käyvät, ripsiä sentään onneksi vielä on sen verran, että ripisivärillä saa ne näyttämään normaaleilta. Tosin olin tuuhearipsinen ja tummakulmainen ennen näitä myrkytyksiä.
Mua on alkanut vähän masentamaan nämä hoitojen aiheuttamat ulkonäkömuutokset, just katselin kaverin ottamia kuvia netistä yhdestä tapahtumasta. Olen kuin turvonnut porsas, varsinkin vatsanseutu on melkoinen pallo. No, eihän se mikään uutinen ole, kun ei mitkään housut mene kunnolla enää kiinni. Nyt cefien aikana ei onneksi ole paino noussut enää lisää, joten olen toiveissa että sytojen päätyttyä se jopa vähän laskisi silkasta turvotuksen poistumisesta.
Laihis on edessä kuitenkin jahka säteet on saatu. Nyt hoitojen aikana ei uskalla aloittaa, että elimistö saa varmasti tarpeeksi rakennusaineita vaurioiden korjaukseen..
On tää kylmää kyytiä likat tässä veneessä. Ei sitä terveet tajua mitä kaikkea tähän sairastumiseen liittyy ihan pelkän sairauden ja sen aiheuttaman kriisin lisäksi.. Kaikki ikävät vaivat ja vielä ulkonäön muutoksetkin. Huoh.
No, toivottavasti nuo ulospäin näkyvät jutut ovat väliaikaisia vain.
- Re: Hiustenlähtö Taxotere-hoidon aikanakevätmieli
- Re: Hiustenlähtö Taxotere-hoidon aikanapikkumyy-41
- Re: Hiustenlähtö Taxotere-hoidon aikanakevätmieli
- Re: Hiustenlähtö Taxotere-hoidon aikanakesän lapsi
- Huomenta Mimi ja Miu!tautinen
- Heippa Tautinen :)-miu-
- Tänään lähti...tinttu
- Re: Tänään lähti...Kisuliini
- Re: Tänään lähti...tinttu
- Re: Tänään lähti...Sartsa