Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Tänään lähti...
Heippa Tinttu,mulla ei oo ollu mitään vaivoja lukuunottamatta sitä suun ja nielun poltetta, mutta sekin on ollut jo muutaman päivän ohi. Nukkuminen on ollut toinen, en saa millään nukuttua 5-6 tuntia pitempään ja toivon että tääkin menis jo ohi. Muuten olen voinut oikein hyvin ja ilmeisesti veriarvotkin olivat kohdallaan kun ei ole mitään perästä kuulunut. Energiaa olis mullakin mutta jotenkin en saa aikaiseksi kuitenkaan mitään, johtusko tosta unen puutteesta. Olen lenkkeillyt ja ollut muutenkin paljon ulkona, yrittänyt noita puutarhahommia saada talven alta pois. Pitäsköhän munkin alkaa väsätä niitä pipoja saatan tarvita jo ens viikon alussa! Toivotaan ettei flunssa iske sinuun nyt, nehän ei voi antaa hoitoa jos on virus päällä! Pitkittää vaan tätä putkea. Oikein mukavaa syysviikonloppua sinulle ja perheellesi!
T:Kisuliini
- Re: Hiustenlähtö Taxotere-hoidon aikanakevätmieli
- Re: Hiustenlähtö Taxotere-hoidon aikanapikkumyy-41
- Re: Hiustenlähtö Taxotere-hoidon aikanakevätmieli
- Re: Hiustenlähtö Taxotere-hoidon aikanakesän lapsi
- Huomenta Mimi ja Miu!tautinen
- Heippa Tautinen :)-miu-
- Tänään lähti...tinttu
- Re: Tänään lähti...Kisuliini
- Re: Tänään lähti...tinttu