Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Tänään lähti...
Tervehdys!Minulla on nyt sitten lonkan sädetykset ohi ja 1. taxon sain keskiviikkona. Olo on ollut ihan kohtuullinen. Kortisonitkaan eivät ole antaneet mitään Duracell-vaikutusta johtuen varmaan kaikista muista lääkkeistäni - enää 5 lääkekuuria, kun tänään aamusatsin jälkeen sain jättää kortisonit pois:-/
Tukka on yhä päässä ja ehkäpä viikon vielä pysyy. Pipojen neulominen on kovassa vauhdissa, vaikka peruukinkin kyllä hommasin. Jotenkin se peruukki ei tunnu minun jutultani, mutta aika näyttää.
Kyllä tämä palsta on varsinainen niksinurkka. Minäkin osasin varautua taxoon hyvin mm. jääpalojen kera. Pakkasin sellaiseen pieneen metalliseen retkitermariin jääpaloja ja ne oli ihan sulamattomia vielä puolentoista tunnin kuluttuakin. Ainakin vielä suu on ok, mutta ehkä oireet iskee ajan kanssa.
Kyynärsauvat sain heti lonkkauutisten jälkeen, mutta pyörätuolin sain tänään. Sen kanssa on varmaan helpompi käydä esim kaupassa ja ehdotin miehelleni, että ruvetaan kuntoilemaan. Minä hengitän syvään raikkaassa syysilmassa ja hän työntää;-) Aika näyttää.
Voimaa ja virtaa kaikille nettisisarille,
Santeri
- Re: Hiustenlähtö Taxotere-hoidon aikanakevätmieli
- Re: Hiustenlähtö Taxotere-hoidon aikanapikkumyy-41
- Re: Hiustenlähtö Taxotere-hoidon aikanakevätmieli
- Re: Hiustenlähtö Taxotere-hoidon aikanakesän lapsi
- Huomenta Mimi ja Miu!tautinen
- Heippa Tautinen :)-miu-
- Tänään lähti...tinttu
- Re: Tänään lähti...Kisuliini