Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

taxo-hoitokerrat

Hei!
Sain kuusipäivää sitten I taxoteren ja herceptinin. Kortisoonin ansiosta olen selvinnyt melkoisen hyvin. Pari päivää sitten tuntui hiukan särkevän, mutta sekin oli vain semmoista pikkuista särkyä, lähes samalla tavalla jos sinulle nousee lämpöä. Kahtena iltana olen ottanut 1 x Miranax 550 mg särkyn, muuta en ole tarvinnut.
Vatsa onkin sitten toinen juttu.Se elää aivan omaa elämäänsä. Minulla on ollut jatkuva nälkä. Eli olen syönyt parin tunin välein. Paljoa ei kyllä kerralla mahdu, onneksi, sillä vatsa ei ole toiminut täydellä teholla. Toissa iltana alkoi sitten "tyhjennyskuuri". Koko yön käyvin veskissä tunnin välein, ja eilen aamusta se sitten muuttui ripuliksi. Näin meni eilinen päivä. Nyt tuntuu jo paremmalta.
Miten teidän kokemukset taxoteresta? Onko jokainen tiputuskerta samankaltainen, vai helpottaako kerta kerralta vai tuleeko vaan vaikeammaksi? Ja nimenomaan tuo aika. Jos tulee särkyjä , onko se aina esim. 4. pv tiputuksen jälkeen ja ripuli; onko sekin aina viides vuorokausi, jne?
Huomenna olen menossa peruukkikauppaan Hesaan. Saa nähdä löydänkö kokonaan uuden tyylin vai pysyisikö omassa? Aion pitää oikein toden teolla hauskaa asian kustannuksella. Taidanpa ottaa vielä kameran mukaan, jotta saan muistoja.
Aijuu Kamera. Olin toissapäivän luustokuvauksessa, ja kun näin siinä pienen näytön, johon rankani kuvautui, kysyin hoitsulta olisko mahdollista saada tuosta kuvaa, hän vastasi, että vain jos sinulla on kamera mukana. Pidän aina laukussa kameraa. Kuvauksen jälkeen otin kuvan näytöstä, jossa on luurankoni.
Taidan lähettää tuon kuvan aikuisille lapsilleni otsikoin. The last photo of me. No tämä on hiukan hirtehis huumoria, mutta lapseni onneksi tuntevat minut, eivätkä säikähdä. Sitä paitsi, tottahan tuo kuvan nimi on.
Terkuin Peevikki

peevikki | 22.8.2007 klo 08:45:27