Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Pää ihan sumussa, tuore rintasyöpädiagnoosi.
Hei Terhikki !Olet nyt samassa vaiheessa kuin minä puoli vuotta sitten. Alussa kaikki on yhtä mylläkkää, ja tuntuu, että välillä tietoa tulee ihan liikaa, kun taas välillä tarvittavaa tietoa ei saa mistään. Kaikki palikat lentelevät päässä uusia paikkoja etsien. Ja pian sitä huomaakin olevansa hoitoputkessa: elämä rytmittyy lääkäri- ja hoitajatapaamisten, labrakäyntien, kuvausten ja fysioterapian mukaan.
Asia avautuu vasta vähitellen, mikä on itse asiassa hyvä juttu. Jos itse olisin tajunnut kaiken puoli vuotta sitten, olisin tullut hulluksi.
Minulta poistettiin toinen rinta, syöpä on ärhäkkää laatua ja kevinnyt maksaankin. Mutta kaikki on mennyt tosi hyvin, eikä mitään niin pahaa ole tullut eteen, etten siitä olisi selvinnyt. Nyt on (toivottavasti) viimeinen sytostaattihoito takana ja sädehoidot edessä. Pala palalta tämä norsu syödään - usko pois. Ja puhu, puhu ja puhu - jos et muualla niin käy täällä puhumassa ja itkemässä ja nauramassakin. Paljon voimia sinulle !
Terv Pallu
- Re: Pää ihan sumussa, tuore rintasyöpädiagnoosi.Pallu
- Re: Pää ihan sumussa, tuore rintasyöpädiagnoosi.kuurankukkanen