Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Pää ihan sumussa, tuore rintasyöpädiagnoosi.
Luin viestisi, kiitos - en kaikkiin ole vielä pystynyt vastaamaan.Jotenkin itse tiedostan sen että nyt 'saakin' olla vähän pää pyörällä, vielä kun muutkin saisi sen ymmärtämään. Niin ihana ja ymmärtäväinen mieheni onkin (ja suurena tukena), ei hänkään täysin sitä sisäistä millaista vuoristorataa mieleni nyt käy.
Lasten, koulutuksen ja myös itseni vuoksi olen ollut päällisin puolin suht ok. Luotan tulevien hoitojen laatuun, koitan olla optimistinen ja en syöksy itsesääliin.
Silti erilaiset tunneryöpyt tulevat välillä täysin itsellenikin yllätyksenä. Hiljattain luulin olevani reipas kun astelin opettajani luokse asiasta puhumaan, mutta itku tuli aivan hallitsemattomasti.
Samoin tiedän käyvän kun huomenna asiasta puhun äidilleni ensimmäistä kertaa, ja hyvin pian muulloinkin. Se itku on jotakin aivan kontrolloimatonta, ja siitä olen yllättynyt.
Olen aina ollut suht hyvä hallitsemaan tunteitani, tämä tilanne on nyt jotakin ihan muuta.
Mutta vaikkei se kirjoituksistani aina näy, saan teistä 'kokeneemmista' voimaa ja energiaa, uskoa siihen että tämä todellakin on vain yksi vaihe joka on käytävä läpi.
Voimia meille kaikille!
- Terhikki
- Re: Pää ihan sumussa, tuore rintasyöpädiagnoosi.kuurankukkanen
- Re: Pää ihan sumussa, tuore rintasyöpädiagnoosi.Terhikki