Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Pää ihan sumussa, tuore rintasyöpädiagnoosi.

heippa terhikki!
ja valitettavasti voin toivottaa sinutkin tervetulleeksi joukkoomme! Usko pois täältä saat valtavan avun henkisesti!

Minä elin noita hetkiä aika tarkkaan vuosisitten. olin silloin 28v ja kahden pienen lapsen (3v ja 8kk) äiti. Juuri palannut äitiyslomlata maatalousyrittäjän työhön, sitten se löytyi...se pirun patti. diaknoosi tehtiin lokauussa ja leikkaus marraskuun 15 päivä. Heti joulun jälkeen sytot ja nyt keväällä säteet. Syöpäni oli todella ärhäkkä triplanegatiivinen, eli hormooni lääkitys ei minulle tehoa. :( Noh nyt on kaikki takana ja tällähetkellä terveen paperit.

Vedet silmistä valuen kirjoitan tätä sinulle, kaikki oma ISO HÄTÄ palaa mieleen. Täältä minäkin tukea sain.

Usko vain, että suomessa hoidot ovat huippuluokkaa ja lääkärit ja muut tekevät kaikkensa sinun eteen, itse koitin kääntää ajtukset, niin , että voisi tämä olla myös aivokasvain.

Minua puhuminen on auttanut suuresti ja onneksi siihen myös koko ajan pystynyt.

Laita minulle yksityisviestiä, jos haluat jutella.

voima halit sinulle terhikki <3

-emuliita
ps. http://forum.rintasyopayhdistys.fi/viewforum.php?f=16
myös tuolla saat hyvää apua ja tukea nimenomaan nuorena rintasyöpä potilaana
emuliita | 28.8.2012 klo 10:29:34