Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Pää ihan sumussa, tuore rintasyöpädiagnoosi.

Sumussa oli minäkin vuoso sitten ! 2011 Elokuussa sain tietää sairastavani tulehduksellista ärhäkkää rinta syöpää..ja täällä minä aivan hyvässä kunnossa kirjoittelen, ja olen palaamassa työ elämään.
Olen sinua 20v. vanhempi. Hyvät hoidot, avoimuus, elämän myönteisyys, iloisuus jokaisesta päivästä ,on ollut minulla kannatteeleva voima.Epätietoisuushan se stressaa eniten, sitten kun hoidot saadaan rullamaan, tulee oma rytmi uuteen tilanteeseen, ja olo helpottuu.
Puhuin sairaudestani tosi paljon avoimesti. Mutta meistä jokainen käsittelee asiat omalla tavallaan, kaikki järjestyy ajallaan ja tavallaan, ei varmaan oikotietä ole, onneksi on vertaistukea / järjestö josta saa keskustelu apua. Minulla oli kaikki mahdolliset hoidot, sytöstaatit, leikkaus, täsmähoito, sädehoidot! hoidort kestivät 9 kuukautta. Mutta hoidotkin on tapauskohtaisia, riippuen syövän laadusta, yms.vaikuttavasta tekijästä, on yksilöllinen.

Hyvää vointia ja tsemppiä!
kuurankukkanen | 28.8.2012 klo 08:47:04