Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Pää ihan sumussa, tuore rintasyöpädiagnoosi.

Hei. Olen myös uusi rintasyöpää sairastava. Sain siitä tiedon noin kolme viikkoa sitten. Ensi viikko on sitten odotuksen jälkeen tapahtumaviikko, josta en tiedä juuri mitään. En ole halunnut paljon kysellä etukäteen kokemuksista, koska ilmeisesti torjuin asiaa. Vointi on ollut fyysisesti suhteellisen hyvä, niin en ehkä halunnut tietää, miten sairaaki sitä tulee. Otin kuitenkin eilen yhteyttä paikallisjärjestöön ja koin todella lohduttavaksi, lämpöiseksi näiden henkilöiden myötätunnon ja tiedon. Kiitos siitä!
Olen paljon sinua vanhempi, mutta en tunne itseäni vanhaksi. Olempa vain odotellut että koska minä löydän sen mun elämäni. Hupsista vain. Miten elämä onkaan vierähtänyt.
Minäkin uskon vahvasti, että hyvin tässä käy ja elämää on vielä edessäpäinkin.
Olen puhunut tästä perheelleni ja ystävilleni.
En tietenkään tahtoisi kenenkään sairastavan. Mutta teidän viestejä lukiessani ja saadessani enemmän tietoa tästä mokomasta kiusasta,se lohduttaa minuakin.
Hyvää jatkoa teille kaikille.
olga | 29.8.2012 klo 20:24:36