Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Pää ihan sumussa, tuore rintasyöpädiagnoosi.
Hei!Kyllä tämä sellainen pirulainen on joka ei katso keneen se iskee. Minua harmittaa se että nuoret naiset joutuvat tämän pirun kynsiin.
Itse olen jo 52 vaikka harmittaa se tässäkin iässä ja itkut on itketty. Mutta sanotaan että jos syöpä tulee, niin rintasyöpä on se paras vaihtoehto, koska siinä on niin hyvät ennusteet.
Minut leikattiin toukokuussa ja pääsin leikkaukseen jo kuukauden sisällä rintasyöpädiagnoosista. Perjantaina alkaa toiset sytot eli CEFit, joten kolme hoitoa on takana, kolme jälellä ja 25x sädehoitoa.
Itse otin heti yhteyttä syopäyhdistykseen ja liityin jäseneksi, oikeastaan lehden takia. Tietoa löytyy jos jaksaa ottaa vastaan.
Hyvä neuvo oli se että ota joku läheinen mukaan lääkärikäynneille, en itsekään muistaisi läheskään kaikkea mutta onneksi mies muistaa.
Minua auttoi asiasta puhuminen, en ole salaillut syytä miksi olen pitkällä sairaslomalla. Työni on sellaista että infektioiden vaara on suuri, joten en käy töissä.
Tämä keskustelufoorumi on myös auttanut minua jaksamaan sekä vertaistuki. Terveisiä ja kiitoksia vaan kaikille!
Voimia ja halauksia sinulle! Terveisin Anna52
- Re: Pää ihan sumussa, tuore rintasyöpädiagnoosi.kuurankukkanen
- Re: Pää ihan sumussa, tuore rintasyöpädiagnoosi.Anna52