Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Zebra ilmoittautuu mukaan
Minulla on ensimmäiset vähän mustemmat päivät olleet nyt toisen hoidon jälkeen. Olen ollut todella huonovointinen ja aika kova päänsärkykin on ollut. Turvonnut olo niinkuin Liila-Roosallakin. Liivit kiristävät ja vain oloasu tuntuu mukavalta. Juuri nyt kun hoidosta alkaa olla viikko voin paremmin. Masennus iski tämän toisen hoidon jälkeen kun huomasin että en pysty tekemään niitä asioita joista olen nauttinut. Olen vaan yksinkertaisesti liian huonovointinen ja hengästyneenä pienestäkin tekemisestä. Olen ollut liikkuvaa sorttia ja nyt en jaksa mitään. Se harmittaa ja aiheuttaa sen että käperryn tänne kotiin. Pitäisi ryhdistäytyä mutta kyllä viikko hoidon jälkeen on minulle aika vaikea, vaikka tämän hoidon jota saan, pitäisi olla niitä helpompia. T. Syksy- Re: Zebra ilmoittautuu mukaantissitön
- Re: Zebra ilmoittautuu mukaanmiksi minä
- Re: Zebra ilmoittautuu mukaanTulevaisuus?
- Re: Zebra ilmoittautuu mukaanLiila-Roosa
- Re: Zebra ilmoittautuu mukaanSyksy2013
- Re: Zebra ilmoittautuu mukaanHelena_52