Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Zebra ilmoittautuu mukaan
Hei! En halua pelotella, mutta kun olen täällä vaivojani ja alakulojani valitellut, niin pitänee kertoa että suurimmat alhot minulla on ollut sytostaattihoitojen jälkeen. Sekä ensimmäisen, mikä johti sairaalahoitoon että kolmannen, mistä en millään meinannut toipua tolpilleni. Näin ei tietenkään tarvitse käydä sinulle eikä kenellekään muulle. Jotkut puhuvat sytomasennuksesta, vähän niin kuin kemoaivoistakin eli yhdelle tulee yhtä ja toiselle toista.Jälkikäteen ajatellen mielen mustutti se, että oma fyysinen vointi oli huono ja jaksamaton. Kun ei ollut energiaa ympäristölle, kaikki kului oman surkeuden tarkkailuun.
Minulla on vielä kaksi sytostaattia ja sädehoidot jäljellä. Toistaiseksi cef-yhdistelmä tuntuu sekä fyysisesti että psyykkisesti doketakselia helpommalta mutta aika näyttää. Toisille käy taas päinvastoin.
Toki toivon, että kaikki voisivat mennä tsemppimielellä eteenpäin. Vaikkei se todistetusti tautia paranna, se tekee oman etenemisen paljon helpommaksi.
- Re: Zebra ilmoittautuu mukaantissitön
- Re: Zebra ilmoittautuu mukaanmiksi minä
- Re: Zebra ilmoittautuu mukaanTulevaisuus?
- Re: Zebra ilmoittautuu mukaanMaat
- Re: Zebra ilmoittautuu mukaanLiila-Roosa
- Re: Zebra ilmoittautuu mukaanSyksy2013
- Re: Zebra ilmoittautuu mukaanHelena_52