Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Zebra ilmoittautuu mukaan

hei, itselläni löydettiin kyhmy alkusyksystä, mutta mammografiaan oli kovat jonot täällä turussa. Mammografia oli sitten 27.11 ja 2 karkeaneulanäytettä, vko siitä ja sain tulokset gradus 3. Sitten 16 pvä kirurgin vastaanotolle ja sopimaan leikkauspäivästä. Leikkauspvä oli 7.1. 2014. Vko ennen leikkausta olin vielä siinä luulossa että syöpäni oli intraduktaalinen. Mutta ei, selvisi että olikin invasiivinen, eli rikkonut jo maitotiehyeet. Eli syöpäni on invasiivinen, gradus 3, solunjakautumis nopeus 29%, osapoisto ja olihan se pirulainen levinnyt jo kainaloon, joten kaikki imusolmukkeet leikattiin pois. dreenin saan huomenna pois, pidetään vko. 30 pvä kirurgin vastaanotto, jälkitarkastus haavoista ja sitten saan tietää lisää tästä. Mutta sen verran leikkausksen jälkeen sanoivat että kaikki mahdolliset hoidot tulevat, sytot, säde, liitnnäis ja näillä näkymin myöskin hormoonihoito. Itse olen tavallista väsyneempi, mutta johtuu varmaan leikkauksesta. Positiivisellä asenteella eteenpäin, huumoria mukaan (mustaa sellaista välillä), myöskin surua on. Eteenpäin täysillä on tämän Syöpäkääryle Pimun motto <3
sarbu | 13.1.2014 klo 12:39:43