Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Zebra ilmoittautuu mukaan
Hei vaan Della,juu, leikkaus sujui suunnitellusti, eli hyvin =)
Mulle tämä leikkaus on kokoajan ollut se pienin asia tällä matkalla, kun on se molempien rintojen pienennysleikkaus tehty 7 v sitten, mutta ompahan nyt se örkinrumilus pois.
Tuo dreeni on hieman epämukava, mutta siitä toivottavasti pääsen tiistaina.
Nyt tässä sitten möllötellään sairauslomalla älkitarkastusta odotellen, mutta on mulla onneksi 3 pientä koiraa seurana, joten ulkoiltuakin nyt tuolla pakkasessa tulee pakosti =)
Täytyy kyllä sanoa, että sairaalakäynti oli jollain tapaa silmiä avaava kokemus. Olin kyllä jo tiedostanut sen, kuinka yleinen rintasyöpä on, mutta siellä se ikäänkuin konkretisoitui.
Menin sisälle keskiviikkona ja kotiuduin perjantaina, ja jokaisena näinä kolmena päivänä leikattiin laskujeni mukaan vähintään 6 naista (jopa yksi mies) ja enemmistölle tehtiin myös kainaloevakuaatio.
Kenties sekin päivä vielä joskus tulee, kun tähän keksitään joku ennaltaehkäisevä hoito...
Tsemppiä Della sinulle leikkaukseen, hyvin se menee =)
- Re: Zebra ilmoittautuu mukaantissitön
- Re: Zebra ilmoittautuu mukaanmiksi minä
- Re: Zebra ilmoittautuu mukaanChris68
- Re: Zebra ilmoittautuu mukaanTulevaisuus?
- Re: Zebra ilmoittautuu mukaanLiila-Roosa
- Re: Zebra ilmoittautuu mukaanSyksy2013
- Re: Zebra ilmoittautuu mukaanHelena_52